torsdag 4 augusti 2011

Dagen

Gick upp tidigt, kanske vid halv 9 haha. Gööör trött. Släppte ut hästarna och käkade, sedan somnade jag såklart i soffan för jag var så trött. Hugo som då var vaken red Palle i paddoken och han var fin. Malin kom med Vera och fikade lite. Och efter det red jag och Hugo ut på Candis och Märta. Gick kanoners. Märta försökte börja bråka lite i början, men det gav hon snabbt upp med. Red kanske en timma, och när vi kom tillbaks fixa vi eller ja iaf lite i stallet. Och sedan käkade vi. Chillade en stund och sedan körde vi några vändor in till stan med transporten och lämnade lite skit på något ställe. Påväg hem stannade vi till på nyrk och vad säger man om det?

När vi kom hem red Hugo och jag och klättra med Axner och Lillen. Kom in för en kort stund sedan efter men fodrat och lite så, nu blir det väl mat och TV skulle jag tro... Fett trött.

Kommer nog upp ett oseriöst  och ett seriöst videoinlägg sen med ;) eller?

/Hilda

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar