onsdag 10 augusti 2011

Hildas 10 sanningar

  • Bråkar du med min bror, bråkar du med mej (kan nog finnas folk som  har erfarenhet av det)
  • Jag börjar jättelätt att gråta.
  • Jag stör mej lätt på folk.
  • Jag brukar bära min hund Ludde in från stallet om han hängt med mej ner, för att han ska slippa gå.
  • Jag är grönsakstarian (äter inte grönsaker)
  • Jag är fett klantig, igår skulle jag bära ner en burk till lastbilen och jag tappade den 2 ggr på vägen, som var på ca 20 meter.
  • Jag blir alltid skitnervös när Hugo rider (tävlar), vill så gärna att det ska gå bra.
  • Jag älskar alla som läser denna blogg.
  • Jag läser vissa bloggar bara för jag stör mej på den personen. Självklart läser jag bloggar med personer jag gillar eller inte alls har ngt emot med.
  • Jag har länge funderat på att göra en sådanhär "10 sanningar" men det har inte blivit av för att jag har så svår att komma på vad jag ska skriva för sanningar..
Vill ni att Hugo ska skriva 10 sanningar han med?
kommentera isåfall, han måste få lite motevation ;)

/Hilda

2 kommentarer:

  1. HAHAHAHAH, Sanning nummer 3, 4, 5, 6 och 9 var fan bäst!
    /Agnes och Bea

    SvaraRadera
  2. Jag vill att hugo också ska skriva :D

    SvaraRadera