söndag 6 mars 2011

Min helg

Fredag- kom hem från skolan och käka och satte mej och smörjde märtas träns eller märtas och märtas det hon använder som mest´. Sen städa jag mitt rum och bytte om . Gick ner till stallet och red båda Lillen var jättefin, märta var väldigt spännd vilket inte var så konstigt eftersom det var fett mörkt men men. På kvällen blev det att umgås med lite trevligt folk.

Lördag -  gick upp vid 12 vilket var fett segt. käka och gick ner till stallet och mocka 6 boxar och fixa allt sånt :) sen red jag båda och båda var superfina och jag var jättenöjd :) på kvällen blev det lite vänner igen :)

söndag- åkte till ridhuset med Lilen och hoppa han var skitfin :) aslänge sen ja hoppa sen när jag kom hem käka jag och mocka poch fixa sen red jag märta som var jätte tittig och bralla litegran men på sluten avslappnad och fin :)

nu Big brother och chokladmouse :D

/hilda

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar