torsdag 3 mars 2011

Sitter och väntar på bussen

Satte mej nyss pö bussen och ska hem. Är hemma om 20 minuter. Är astrött efter en lång men rolig skoldag ;) när jag kommer hem ska jag käka osv och så får jag se hur det blir med hästarna ;) är lite sugen på att dra med lillen till ridhuset och hoppa men får se hur jag gör ;) vill ja ett ridhus hemma, så hade det inte vart några problem alls ;)

Föresten så är det så att jag nästan alltid mobilbloggar, vilket gör att drt inte blir några bilder i dom inläggen, så det se ganska tråkigt ut :/ ska försöka bli bättre på att blogga på datorn så blir drt lite fler bilder och så. Och sen självklart fixa iordning bloggen;)och påtal om det kan det ibland/ganska ofta hända ett det onte riktigt blir rätt ord, felstavat osv och det ät också pga att jag mobilbloggar ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar