onsdag 2 mars 2011

Tre hästar ridna

Gick ner till stallet och tog in Märta. Gjorde iordning henne och så sen red jag ett ordenkligt pass i paddoken och hon var skit fin:) framförallt i galoppen. Red henne ganska länge och så, så hon mjukna ordenkligt. Sen gick jag upp till stallet och fixa henne och Hugo gjorde iordning Palle så red jag han en stund blev ett lite kortare men Intensivt pass och han var fin, är jättenöjd minns inte äns när jag red hästen senast. Men en sak jag tänkte på är att det är så himla mycket roligare att rida häst än ponny :) det tycker jag iaf ;) under tiden jag red Palle fixa Hugo lillen och så red jag Lillplutt ;) han var ganska jobbigt eller han tog nästan död på mej :) var helt slut i slutet både fysiskt och psykiskt. Satt och hämna i en helt annan värld och bara just jag jag rider kom jag på ibland haha ;) när jag bar klar fixa jag han och bytte lite töcken osv och sen städa jag mitt skåp, blev riktigt Nice även om det gick fort.

Just nu sitter jag och väntar på att big brother ska börja och sen sängen är astrött men kan inte missa BB annars skulle lagt mej vid 7 eller ngt :)
/Hilda

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar