tisdag 1 mars 2011

Ridit lillen och tränat Märta för Nina

God natt kära läsare.
Just nu ligger jag i sängen och ska sova. Blir upp tidigt imorgon hur jag nu ska lyckas gå upp?? Hela familjen ligger hemma och är sjuka men inte jag inte, så ska då imorgon ta mej upp ur sängen utan att någon tjatar på mej. Jag vaknar ju tyvärr inte av väckarklockan bast den låter som en stor båt.

Tillbaka till idag då. Kom hem vid skolan straxt eftrt 3 och käka lite, bytte om osv. Som skönt var slapp jag mocka och det idag så jag hann rida lillen innan vi skulle åka iväg och träna. Strass lite lagom för att hinna ridan hann och det han jag göra i ca 20 minuter. Red några varv på galoppspåret och lillen menyer galopp ponny och busa som vanligt;) sen blev det fixa Märta och så. Provade även dom 2 nya täckena jag köpte till henne i lördags. Dom var perfecta :) påvägen till träningen hämta vi upp Hanna och hon hängde med och film och kolla på :) Märta är jag jätte nöjd med. Red henne för första gången ordenkligt igår och idag hoppa jag henne men. Hon var lite tittig och så. Men Gud vad vo. Hoppa Asså. Hoppa även en bana på slutet :)
Nu måste jag sova har matteprov och allt imorgon. Se. Efter skolan hämtar mamma mej så jag är hemma vid 2 och då har jag hela eftermiddagen i stallet :) /Hilda god natt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar