fredag 10 juni 2011

Blev lite ändrade planer

Sadlade ju Märta och hann precis börja tränsa när mamma sa att Närtas förra ägare skulle komma lite senare och kolla när jag red osv. Det gjorde mej skitnervös kan jag säg... Så tog av Märta sakerna och gick ner och kolla på Hugo som red Candis. Sedan hoppade jag upp lite på Candis och red henne en stund. Lite senare gjorde jag iordning Märta för andra gången och börja rida henne lite smått. Hon var inte alls sammarbetsvillig till en börjar och var stel. Men mjukna allt eftersom. Började ju självklart regna mitt i allt med. Sen kom Rostiha och Nadine och kolla när jag red och fick även jättebra tips och hjälp av dom båda. Nadine hoppa upp och hoppade lite komenation in typ 50cm och 120 cm ut. Kommer kanske film sen. Jättekul att se någon annan rida henne:) framförallt så duktig. Resten av kvällen har bestått av mat och skitsnack med dom. Nu ska jag sova är helt död. Träningsvärken kommer va den dubbla imorgon. Hoppas jag kan få lite sovmorgon imorgon, var ett tag sedan :) /Hilda

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar