onsdag 8 juni 2011

sorry att ingen uppdaterat föräns nu

ber som sagt om urkäkt.
Efter skolan drog jag och ett gäng söta muppar och bada. Sen hämta Hanna mej och jag laga mat när vi kom hem. Sen red vi ut på Palle och Candis. Mysigt med mycket skitsnack som vanligt. Under tiden red Hugo Axner i paddoken och så fick märta och Axner gå till farbror hovslagare. När jag kom tillbaks var jag så sötsugen att jag var tvungen att baka negerbollar, eller det blev bara negersmet. Hanna och jag satte oss i gräset med hela bunken och var sin sked och planerade sommaren lite. Efter det red jag Märta och hon var väldigt stel och jävlig i början vilket inte är så konstigt eftersom hon vart utan sko i över en vecka. Sen lossa hon och var väldigt fin tycker jag allt! Nu är vi igång igen :)

/Hilda

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar