tisdag 7 juni 2011

Skiter i att rida idag..

Hemma nu eftrt en sjukt chill och rolig dag i skolan. Kollade film på SOn född fjärde juli. Helt okej film, om någon är filmsugen i det dåliga vädret. På Hemkunskapen städade vi i 20 minuter och sen drog jag, mk, Kalle, Henke, albin och Linus och käka pizza. Vid 1 var vi på en föreläsning med Jonas som hade en cp skada. Den handla om att man kan lyckas i livet trots motgångar. Jättebra! Ett plus var ju också att han var rolig ;) Drog efter det i. Till stan med Mk och Jossan och kolla avslutnings klänning, gick ju inget vidare. Sen gick bussen med klassen till Vadstena var där och käka någon mindre god mat. Mk och jag dumma som vi är hoppa i sjön. Med kläder på och knappt något ombyte. Käka lite glass och kolla lite på slottet. åkte båt hem. Tog lång tid. Spöregn och åska! KUL! Nja ;) nu är jag hemma med torra kläder och myser i sängen. Lite senare ska jag försöka Få upp lite bilder från helgen. Strömmen går till och från så hoppas på det bästa :) Hugo är och tränar för Nina med Candis och Axner. Han skulle rida några av Ninas hästar med med vet i te hur det blir med det i detta väder! Jag skippar ridningen idag iaf ;) haha!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar