tisdag 14 juni 2011

Full rulle på denna dag!

Sorry för uppdaterningen. Har haftmfullt upp hela dagen.
Jag bpörjade inte skolan förän kvart i ett. Så gick upp vid 8, duscha och fixa mej, sen åkte jag på möte. Tog en timma. Sen rusa jag till bussen i spöregn och åkte till tandläkaren och var där. Sen kom jag en timma förtidigt till skolan, satt där och glodde medan 7orna och 8orna hade vattenkrig, var nära dampaloss på dom. När vi väl började hade vi samlig i en kvart. och den ena läraren kommer inte va med imorgon så hon hade ett avslutningstal, och självklart börjar jag tjuta! hur ska det då gå imorgon??? sen käka vi mat och hade det trevligt, en lärarvikarie som vi haft lite sjöng och spela gitarr och då var tårarna nära igen.
Efter skolan var jag en stund med Linus och Albin. Sen åkte jag hem fixa märta osv och åkte till  nyckelby på cm hoppning. Kom självklart en timma förtidigt.. så sov i bilen en stund. Hugo hoppa Miss pro, 50 och hon stack på sidan en gång, och i 60 var dom nolla. Andra gången hon är ute :) Med Märta fick jag ingen känsla alls på framridningen och framhoppningen men på banan b´var hon jättefin och jag satt och vänta på henne. Red 2 80 cm och var nolla i båda. Bilder kommer nog imorgon :) /Hilda

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar