fredag 8 april 2011

100 år sedan

Känner att det var 100 eller kanske 1000 år sedan jag bloggade. Okej nu överdriver jag men länge sedan var i iaf.

Jag som vart sjuk sen i tisdags tycker synd om mej själv. Och det är inte för att jag vart sjuk eller jo eller det är för att JAG HAR SÅNT JÄVLA OFLYT!!!! kämpat med hästerna nu efter senasta jag va sjuk att få igång dom, ridit b¨åda nästan varje dag senadte tiden och sen vad gör jag på tisdag morgon, går upp och spyr, vilket fortsätter lika dant hela dagen. Sen fram till torsdag mår jag illa och tror jag ska spy vilket jag inte gjorde. Och sen fredan (idag) tänkte jag att nu, nu ska jag rida. Ska bara städa lite först. och det blir jag helt slut av det. Så ingen ide att rida..

Imorgon ska jag till farmor på morgonen och träffa henne,  saknar henne faktiskt. Blir kanske ett varv på stan eller en promenad :) sen hoppas jag att jag orkar rida, iaf en häst :)
Jag och älsklingsfis just nu!
bjuder på en halft "sjuk" bild

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar