onsdag 13 april 2011

Onsdag - hemma från skolan

Hemma från skolan nu, har lagat lite mat till mej och bror och käkat.
Skolan har vart slapp som fan. Hade nationella prov i engelska på morgonen och sen rast, eget arbete, rast, svenska utan lärare och sen en halvtimmas matte. Efter skolan gjorde jag yttligare ett engelska nationellt prov. Har bara en del kvar nu. Kanske lite ointressant fakta men. Nu ska jag byta om och sen ta mej ner till stallet och mocka och det och sen rida. blir väl först märta och sen Lillen atar jag. Eller kanske Lillen får bli longerad. Skulle vara bra för honom :)

Känner nu hur trött jag är. Ska bli skönt med lite luft. Och så har ju jag bara en skoldag kvar sen ledig och lov. Underbart!
Hitta 2 bilder från i somras, en dag det regna väldigt mycket.

En blöt Lillplutt i somras.

2 blöta häster och rytare :)
/Hilda

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar