måndag 18 april 2011

Älsklings Lillplutt riden i det fina vädret

Gick ner till stallet när jag vilat lite efter uttagningen. Bytte ut vattnet i hagarna. Sen hade jag "lektion" för Hugo och Candis. Hoppade lite studs mm. Candis var faktiskt riktigt fin och trött i slutet. Sedan gick jag upp till stallet och mocka och fixa det och sen gjorde jag iordning Lillen och red en sväng till medevi, Tyckte han var jättekul och var glad som bara den. Jag därimot fick stå upp i traven,  kunde inte rida lätt. Gjorde svinont. När jag kom tillbaks galoppera jag lite i paddoken och snacka om att han trivs på det tredelade bettet. Har börjat rida han på det nu igen. Lite jobbigt att ha amma träns på båda eftersom jag måste ändra hela tiden då Lillen har större huvud.

Jag älskar denna pojke något grymt!

/Hilda

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar