onsdag 13 april 2011

Lite inplanerade saker som sker på lovet

 Jag ska ju bara till skolan imorgon och sen är jag ledig fredag och sen är det ju lov. Detta under är lite saker jag har inplanerade på hästfronten. Självklart kommer jag ju rida alla dagar osv, detta är bara dom lite "speciella" sakerna jag vet om. Blir säkert mer spännande saker, lätt hänt att det blir det i vår familj :) Men det nedan vet jag i dagsläget.

Vecka 15
Torsdag- Skola. Ev träning med Märta för Nina. Packa, smörja till grevagården.
Fredag- åker till Grevagården med Märta (ska ej tävla, hade bara en box över) Hugo palle tävlar.
Lördag- Grevagården med Märta.
Söndag- Grevagården med Märta, åka hem.

Vecka 16
Måndag- Uppridning på Vreta med Märta
Tisdag-
Onsdag-
Tordsdag-
Fredag-
Lördag- Fixa båda hästar inför tävling och deras saker.
Söndag- Tävling med båda hästarna. Märta  - 90cm Lillen - 95cm, 1m

Vecka 17

Måndag- Hugo ska tävla, så jag hänger med.

/Hilda

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar