tisdag 26 april 2011

Innan jag somnar..

Skolan idag, jobbigt.. Men man ska inte klaga när man snart har ett helt sommarlov framför sig!
När jag kome hem blev det luncha hästarna och äta. Sedan ut till stallet och rida mina bebisar varsitt kortare pass i en hage och fix i stallet. När jag kom in stada jag köket lite, duktig som jag är och så baka jag hästgodis till Märtis eftersom det inte duger med socker till damen. Lillplutt därimot tuggar i sig allt frår sten till papper.

Morgondagens planer ser ut sånna som så att det blir skolan och efter det göra nationella prov i engelska. Hem, rida och fixa stallet, hoppas på att jag inte har några homework och försöka ta mej ut på en rask promenad. Eventuellt fixa lite saker på bloggen också, om det blir så lär ni märka :)

Nu ska jag sova så jag orkar med morgondagen och resten av dom kommande dagarna i mitt liv :) puss godnatt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar