måndag 2 maj 2011

Dressyr med Palle

Ridit Palle idag och han var jättefin. Red på en stor volt och fatta galopp, sakta av till skritt, rida öppna några steg, räta ut och galopp osv. Han fick sig ett rijält pass.  Mamma longera Märta och Candis och Lillen är bättre i benet. Han måste bara ha vrickat till sig lite, hoppas jag på. Känns jättebra med LIllen och hoppas bara att det är det. Påtal om något annat skulle jag kanske starta någon liten dressyr tävling med Palle? för skoj skull. Jga som bara ridit en klubbdressyr med 3 starter..

Tänkte ta mej en promenad idag men eftersom jag inte var med på gympan, fick jag gå då och då blev jag lat nu istället eftersom vädret inte var något vidare... sol och regn om vartannat. det hagla tilloch med en kortare stund när jag red..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar