söndag 29 maj 2011

Hilda

Jag
Namn:Hilda Wihlmark
Ålder: 16år
Intressen: Hästar, ridning, vänner, mm
Skola:Mariebergsskolan i 3 veckor till, i höst Vreta eller Platen
Drömyrke: Tävlingsryttare
Bästavän: Mk, Jossan, Hanna och Mimmi
Bor: Motala
Förhållande: Singel
Favoritmat:KYCKLING <3
Favoritplats: hmm beror helt på vad man är på för humör, men säger nog hemma (hus och stall mm)


Din Häst
Namn: Upside down
Ras:Halvblod
Ålder: 10 år
Kön: sto
Färg: Fux
Pappa: Julio mariner
Morfar: Notaris
Gren: Hoppning


Din Häst

Namn: Ligood
Ras:Halvblod
Ålder: 18 år

Kön:Valack
Färg: Brun
Pappa:Goodwill
Morfar: Nimmerdor
Gren:Hoppning


Mål 
Vad är ditt mål just nu? Med Lillem att få igång han och tävla lite. Om inte det med hanns vikt och hoven vart hade det vart 120 cm i sommar. Med Märta är det att börja tävla iallefall 1m klasser och lära känna henne.
Vad är ditt långsiktiga mål?  Vreta utbilningen med Märta är en bra början med det målet. Att jobba heltid med hästar som tävlingsryttare.

Blandade frågor
Vad betyder mest för dej? Helt klart min familj, det kan man inte gämföra med något. Sedan såklart hästarna och vänner.
Om du fick välja en sak som du skulle få, vad skulle det vara? Ojoj det har jag ingen aning, antagligen något som är dyrt som jag aldrig skulle kunna spara pengar till och köpa.
Hur kommer det sig att du började rida? Fick en shettis av min mormor när jag döptes, på den vägen är det nog.
Vad ser du fram imot mest under det kommande året? Måste nog vara gymnasiet om jag kommer in på Vreta vill säga, och sen händer det ju massa skoj nu i sommar.
En sista fråga, vilken är din favorit glass? Hmm daim glassen gillar jag ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar