torsdag 26 maj 2011

torsdag

Kunde inte blogga igår pga att det inte funka logga in på bloggen förutom på min dator, och den hade galet damp igår...

Nu kom jag hem från skolan för ca 20 minuter sedan. Ska bara byta om till ridkläder och sen blir det ut och rida Märta. Hoppas det går bra hon har ju stått i 3 dagar nu :)

 Dagens bästa & dagens smästa

Bästa: eller bästa och bästa men roligaste var nog jossans förvånade min efter fiskpussen hahaha.
Sämsta: Fick min klass tröja idag, alla andra hämta ut sina igår. Jag bästellde en M och så kommer jag in och hämtar en och det finns bara en L kvar. Så här sitter jag nu och drunknar i min tröja. FAN det som tog min Medium!

Annars hare vart en jävligt rolig och slapp dag i skolan. Kan inte komma på en ända lektion jag ansträngt mej i :)

mer uppdatering i kväll om min kära dator vill sammarbeta med mej.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar