måndag 9 maj 2011

JAG VAR FÖRST!

Bilden till vänster är väl ingen som missat, nya whitaker luvan, finns på charlis häst och hund. Vad jag har sätt kom  den nu i maj. Bilden till höger är MIN luva som jag köpt/gjort i april-maj förra året. (ingen vidare bild) Tänkte så som att när jag såg JW schabraket det vill jag ha, sen fick jag det. Oj vad kul med ett lite anulunda schabrak, sen efter 1-2-3 månader hade alla det typ. Inte kul, Men tänkte et va iaf lite kul med huvan som jag skaffade mej lite senare. DEN VAR JAG SJÄLV OM. tills nu, för tror på rätt många som kommer köpa den. Sen hade jag planer på att göra likadant med en blå/gul huva och med sverigeflagga på till mitt blå/gula hansbro schabrak, hittade aldrig någon huva bara innan jag blev av med hansbro scharaket. Nu känns det som det kvittar. Eftersom nu finns Jw luva med sverige med. Fast jag har iaf mina sverige skydd :D (a)

/Hilda

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar