lördag 28 maj 2011

Lördag

Just nu ska jag laga lite mat och vänta på att mammi kommer hem. Då blir det rida Märta, vilket jag inte gjorde igår. Då red jag Palle istället, han var tvungen att ridas och Hugo var så trött efter sin prao på willys så han smöra för mej att jag skulle görat. Och då var han så omotståndligt söt att jag inte kunde säga nej. Stackare märta som inte fått gå ordenkligt ;(
Sen har jag lite dåligt sammvete över bloggandet den här veckan. Har inte vart något vidare, men har ite haft speciellt mycket att skriva om och inte haft tiden eller lusten häller.
Nästa vecka blir det såklart ändring på det för på torsdag åker vi ju till strömsholm och där ifrån kommer jag uppdatera varje dag med bilder och resultat och lite annat :) Och innan torsdag är det ju förbredelsen mm  :)



Hugo är idag på klassresa till bodaborg och kommer hem imorgon. 

/Hilda

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar