fredag 13 maj 2011

Funka inte att blogga igår ..?

Igår funka det somsagt inte att blogga eller att logga in över huvud taget..
Dagen såg ut så som att jag gick hem från skolan innan sista lektionen. Hade så himla ont i huvudet så jag vet inte vad. La mej och sov en timma- 1,5. När jag vakna hade jag ännu mer ont i huvudet men drack vatten, tog alvedon och gick ner till stallet och fixa det. Hade tänkt longera Märta men var så ridsugen så red henne och jag var jättenöjd med min pärla. Sen longera jag min prinsessa Candis. Kom i vid halv 10 och då hoppa jag i duschen och sen kolla på big brother.

Fredag idag då. Skolan, en riktigt tråkig dag faktiskt. Kom hem och fixa stallet och sen kom Hanna och vi red ut till en början red Hanna Palle och jag Märta. Sen fick Märta något ryck och skulle hem. Hoppa och stutsa som jag vet inte vad. Eftersom jag 1. är väldigt försiktig av mej 2. känner inte henne till 100 3.  visste inte vad hon skulle göra och vad som skulle hända där näst. Hoppa jag av och så bytte Hanna och jag häst och valde att ta en runda som inte skulle ta ca 2 timmar. Vilket var tur eftersom det gick inte så snabbt frammåt när Märta höll på som hon gjorde. Datumet och vecko dagen gjorde sig påmind. Märta ville inte frammot i mellan åt. Vilket gjorde att det tog tid. Det blåste och vi frös och var hungriga. "Det fattas ju bara att det ska börja regna nu med" "säg inte så för fan" 5 minuter senare regnade.

Resten av kvällen satt jag, Hanna och pappi och kolla tv, snacka lite och käka grillat och mamma prata i telefon som vaigt och Hugo är hos en kompis.

Imorgon åker jag, pappi och mammi till nyrk och kollar på lite tävlingar. Så får vi se vad som händer mer ;)

Älskar min bustjej!
Godnatt / Hilda

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar