tisdag 10 maj 2011

Studiedag

Dagen började med att jag gick upp kvart i 7 och släppte ut hästarna. Fixa mej och vid halv 8 kom min fru och vid 8 tog vi bussen till stan och sen till Lkpg. Där dagen bestog av shopping. Fick med mej bikini, shorts och ett par byxor hem. Bara skolavslutningskläder kvar... Det är nästan så att man kanske ska slänga på sig en kläning dagen till ära när man slutar nian? Måste iaf hitta något.
 På väg hem, var bussen knök full så vi fick stå upp i ca 30 min innan vi kunde sätta oss ner. Och vi hade redan ont i fötterna innan.
När du kom till motala tog vi ett varv på stan där utan att lyckas något vidare. Sen drog jag, fru och kalle till en bänk vid något vatten, kanske att det var vättern. Och satt där och sola och chilla. Kom hem vid halv 7 och gick ner till stallet och mocka fyra boxar och fixa det och sen mat och sen stallet igen och longera Mästis, fin tjej! när jag var klar med henne fodar jag och Hugo och nu hamna jag här och ska snart hoppa in i duschen vilket ska bli kanon skönt.
/ Hilda

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar