fredag 20 maj 2011

Man kan ju inte än allat älska henne!

Skolan idag? vad ska man säga? UNDERBART! vart ute i det fina vädret med klassen <3
När jag kom hem somna jag i solen. Börjar bli brun nu :)
Sen kom Hanna och vi skulle rida ut med självklart så dumma sig märta massor och jag orkat inte skriva i detalj mer än att hon inte lyssna på något, och efter en stud fick jag någon form av panik. Men höll ut länge faktiskt. Värsta jag vet att inte ha någon kontroll på hästen...
Hamna tillslut i paddoken där jag red henne och han var kanon fin. Man kan ju inte annat än älska henne!
Utan att överdriva rann det svett om henne när jag var klar. Så spola av henne och linda henne osv.
Nu ska jag snart kolla BB och sen kankse jag lägger ut bilderna på GG eller miss pro som Hugo kallar henne :)
Imorgon är det tävling i Heda. Hugo och Palle startar LA,  MSV B, Lycka till till dom. Jag ska såklart med :) Kommer kanske uppdaterna lite under dagen med mobilen :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar