onsdag 18 maj 2011

Hmma från cm hoppning

Hemma från cm hoppning nu. Hann inte blogga när jag kom hem från skolan, innan vi åkte. Kom hem för 40 minuter sedan kanske. Då blev det och fodra och fixa märta ( ta av täcke, benskydd, smörja rygg och ben osv :) nu hanma jag här men inte länge till. Ska hoppa in i duschen nu och sen plugga och käka innan Big brother. Måste ev plugga lite till sen så får se om bilder och det kommer upp ikväll men annars iorgon måste få in dom på datan och redegera dom litegranna..

Jag hoppade iaf 70 cm första och hon gick som en klocka. Lite fort kanske imellanåt och då blev hon lite flack. Men vafan hindrena var 70 cm och hon har inte hoppat ordenkligt över huvudtaget sedan en månad tillbaks. Var Nolla iaf. i 80 cm var jag med nolla men hon var lite lugnare där med. Är super duper nöjd! Förta gången jag är iväg och tävlar eller "tävlar" och är nolla sedan jag slutade rida Candis för över 1.5 år sedan. Underbart!
Upside down!
/Hilda

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar