lördag 23 juli 2011

Får kämpa vidare, har iallafall fått svar

Hejhopp, hoppas det är bra med er? Jag kan känna att jag tycker det är kanon trots regn och mindre bra recultat. Var utesluten i 90cm med Märta. Men sådan skillnad från igår. Fick hjälp av Nadine vilket bar super! Märta var jättefin på ettan, tvåan och trean. Känns jättebra att hon var duktig på dom iaf. Sedan fick jag 2 stopp på 4an och ett på 5an. Med Nadine sa att jag gjorde så gott jag kunde och hon var ful, medan jag trodde det va mitt fel.

Lillen red jag 1m med och han var jättefin ch jätte pigg! Hade 2 ner men är superduper nöjd! <3
sedan red Nadine 110 cm på Märta för att få runt henne och visa vem som bestämmer. På framridningen var hon dum och Ful men Nadine är ju så duktig och löste det, men hon ramla av eller "kasta" sig av När Märta satte sej på arslet. På banan drog Märta lite men Nadine red jättebra och var nolla fram till sista i omhoppningen och rev det tyvärr. Dom slutade som 5 placerad. Jätteduktiga!!!

Imorgon ska Lillen och jag rida 1m och Hugo åker ju till Varberg och rider ridsport ponny cup med Axner! Heja dom!

Känner mej ändå nöjd med Märta, eller mer med mej själv som fortsatt kämpa och lyckas göra Det lite bättre för varje runda. Kram godnatt /hilda

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar