onsdag 6 juli 2011

ställer klockan på 8

La mej i sängen nu med 3 mysiga hundar! Ställer klockan på 8 så ska jag försöka ta mej upp och duscha då för vad som hände igår natt vet jag inte men mitt hår är Göör tovigt nu så det blir fett med balsam och hoppas inte håret ramlar av. Sedan blir det stallet och mina fina hästar. Gud vad skönt från och med nästa vecka då pappa har semester att man kommer kunna rida ut på förmiddagarna! Vill inte göra det om det inte är någon vuxen hemma. Iaf man flyger av ät det bra om någon kan komma med bilen och hitta hästen innan det springer över rixvägen. Imorgon blir det antingen om jag väntar tills mamma kommer hem att klättre med hästarna eller om jag ska ta och galoppträna Lillen och rida Märta i hagen eller Märta i hagen och köättre med Lillen ? Hmm det löser sig ;) ska försöka hinna me att färga håret imorgon med tror jag :) kör på rödbrunt. Kommer bli en sådan prosses för att få det blont så skippar det tror ja :) godnatt och kram /Hilda

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar