lördag 9 juli 2011

Om jag ändå vad som du

Du är min bästa vän och bror. Du vet inte om hur grym du är! Jag tänker ofta när jag ser dej, framförallt rida, om jag ändå vorde som dej. Du är så modig och har sådan kännsla. Du kan vara rädd men du försöker alltid och ofta löser du det med. MEN du försöker! Jag är för rädd för Att misslyckas för att våga försöka lyckas. Vilket bara är fel!
Varenda pris och berömm du får, förkänar du det. Ta åt dej och var stolt.
Lova mej och alltid fortsätta kämpa, även vid motgångar. Du kommer komma ifrån dom. För du är GRYM!


Ingen kommer någonsin vara stoltare än vad jag kommer vara över dej / Sister.

Jag älskar dej.

1 kommentar:

  1. Du är den bästa DU som finns! Du är bäst på så mycket annat Hilda! Att vara noggrann och försiktig är ingen nackdel!
    Titta bara på dina betyg så bevisar det vilken kämpe du är och är du är GRYM!
    Vissa får en talang gratis och andra får kämpa. MEN VI ÄR FRISKA OCH HAR VARANDRA, DET ÄR GRYMT!!!
    Älskar er båda två för dem ni är <3 mamma

    SvaraRadera