fredag 29 juli 2011

Mer imorgon

Hallå där kött och blåbär! Dagen har sätt ut så att jag tog sovmorgon till 12, städade övervåningen och käka. Åkte sedan och handla mat, men glömde självklart hämta ut mitt paket -.-
När vi kom hem åt vi och sedan åkte hugo och jag furhjuling, Göör skoj! Sedan blev det fixa stallet och ut i skogen och galoppera Lillen och Hugo Candis. När vi kom tillbaks snärjde vi och sedan red Hugo markarbete på Palle och jag gick en sväng med Märta och sedan beta henne lite. Och så har vi fixat för imorgon med.
Vid 10 åker vi till Vetlanda med Palle och Valle på new forest SM. Ska bli kul. Innan det ska jag hinna duscha och rida 3 hästar hälst! Hurra att jag kommer hinna det, i min takt, då går det inte så fort. Ska upp om 4,5 timma så bäst att sova nu, godnatt /Hilda

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar