tisdag 5 juli 2011

Trött som ett berg!

Tycket det blev ett bra uttryck "trött som en berg" hihi som iaf betyder att jag har vart vaken sedan 7 imorse, vart upp sedan 8, vart i stallet halv 9 och satt på Palle klockan 9 då även Hugo satt på Candis. Red lite till en början i hagen och sen in i pardonen och rulla lite över ett hinder på 70-80 cm kanske. När vi var klara med dom red vi Märta och Axner i hagen. Red Märta på graman lite lätt bara, det va till lite hjälp om man säger så :) Hugriga som björnar gick vi i och åt frukost/lunch och hämtade andan lite. Sedan gick vi ner till stallet och sadlade på Lillen och så hade jag "lektion" för Hugo som red Lillen. Gud så fint det såg ut :) hoppade även lite eller ja hindret var ganska snabbt uppe på 125 cm. Sen fick han inte hoppa högre för mej :) (ska försöka få upp vidionn här med, annars finns den på facebook. När dom 5 var ridna blev det total röj av stallet! Fyfan säger jag bara, har ont i hela kroppen nu. Tog ca 4 timmar! Men fan vad fint det blev! på kvällen har farmor och hennes vännina (någon avlägsen släkting till oss) vart här och grillat. Sen har Hugo och jag myst som små björnar i soffan! Ojoj vad uttryck jag kommer på...
Nu blire sova, ny, spännande dag imorgon :)
Lovar det kommer bli roligare bokhyllor när min dator kommer igång igen! Den funkar ju men är duperade och kan tyvärr inte få in några nya bilder från kamenan in i datorn. Då lär det kracha!! Har så fina bilder från Vetlanda! Ajja puss och kram Hilda

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar