tisdag 19 juli 2011

Nya ridstövlar + sex hästar ridna

Tjo! Vart en riktigt bra dag idag. Jag gick upp vid 8 och åkte in till stan på möte. Sen hem och hämtade mamma och Hugo så åkte vi till sharpman och jag köpte nya stövlar och bruna gummisnoddar. sen åkte vi hem till Cervin där Hugo red hingsten. Sedan åkte vi till farmor och firade henne som fyllde 83 år. GRATTIS! när vi kom hem rid jag Märta. Hoppade lite och är supernöjd! Hoppade 3 räcken på drygt 1m. Känns kanon inför fredag. Sedan red jag Lillen och Hugo Candis. Dom fik gå ett lättare pass. Sedan var det dags för käk. Och när vi var mätta blev det rida för min del Palle och för Hugos del Axner. Blev ett bra pass. Nu har jag kollat på allsång på Skansen. Trodde Petter skulle vara med mer en en gång men inte det inte. Kolla typ 58 minuter i onödan. Ajja nu ska jag gå ut och mocka. Sedan börja packa lite smått. / HIlda

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar