lördag 30 juli 2011

I Vetlanda på new forest SM

Red först Märta i morse. Jävligt fin måste jag säga men seg som fan. Red henne i ca 50-55 minier och Gud vad svett hon blev. Candis var oslagbar! Så himla fin! Jag var lite i otakt i början vilken inte va så konstigt eftersom jag ridit Märta precis innan.men sen jävlar vilken häst gick i jättefin form hela passet! Lillen red jag en sväng i skogen, bushäst.
Nu är vi framme i vetlanda och har fixat med hästarna hämta ju Valle påvägen hit. Så vi har me oss en hingst och en valack som tror han är hingst. Lugnt och skönt. Har även käkat och jag har ridit Palle och Hugo Valle. Gick jättefint. Haha hade med mej ridskor och en hjälm, så fick rida i jeans och tunna kl strumper, så snyggt! Nu får Valle knoppar och blir fin. /Hilda

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar