tisdag 26 juli 2011

Hemma igen!

Hemma igen, vilket är jätteskönt! Både för mej och mina hästar. Jag ska sova i min säng inatt och dom i sina boxar, underbart!

Dagen började med att gå upp vi 8 (någongång?) och hjälpa Cajsa med stallet. Käkade lite efter det och sedan kollade när Hugo och Cajsa hoppade. Dom bytte hästar och vad jag såg gick det bra för dom båda.
Sedan skulle jag hoppa Märta, som jag litar noll på efter denna helg! Skitnervös innan kan jag säga! till vilken anledning? Jo det kan man frågan han där uppe...
Gick iaf super tycker jag! Vågade verkligen rida framåt, väldigt mycket framåt för mej iaf. Men det kändes kanon när det väl var över ;)
Efter jag ridit kollade vi när Felicia  hoppade spunk, så söta och duktig har hon minsann blivit ;) Efter det började vi packa in allt och vid 2-3 någon gång började vi rulla mot Motala. Stannade i Jönköping och käka och var hemma vid 8 ungefär. Nu har vi bara chillat och jag ska snart lägga mej, dötrött! sov bara 30 min påvägen hem!

Godnatt! imorgon ska jag försöka få till super uppdaterning och försöka få Hugo blogga ! godnatt kram Hilda

Fick bli en gammal bild på Hugo och spunk

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar